11-11-2011

selamat pagi...sampai juga tarikh yang UNIK ni... Kepada sesiapa yang melansungkan perkahwinan, akad nikah, bertunang @ menyambut kelahiran bayi pada hari ini TAHNIAH diucapkan. Tarikh ni tak mungkin akan berulang lagi kan....nanti dalam sijil kelahiran @ surat beranak @ sijil nikah akan nampak CUN je tarikh ni kan.....muahhaaaaa. Lagi satu sebenarnya senang nak ingat especially bila nak meraikannya. Bagi suami-suami kalau lupa juga ..huhuhu tak tahu le ...bukannya banyak angka pon semua nya  111111 j kan ...hihihi

Tak kisah lah apa-apa pun janji happy ye ....

Sempena dengan tarikh yang unik sangat ni kan maka
 " SENYUMLAH "
Jika semua orang senyum dunia tiada penyakit .....hehehe
I'ALLAH


Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "11-11-2011"

siap leh msk malaysian rekod yer? best la g2 :)

hajat di hati mmg nk je nikah hr ni tp ongkosnya nggak cukup.wuuuuu

areLan : lain tahun ada lagi kan....

lg satu tarikh 20.11.2011 pun cntik jugak.. hihii

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF