EMAS LAGI : )


hai....
tengok la tajuk entri saya ...hehehe
dapat emas lagi...
tapi bukan pasal emas
916 atau 750 yer
ni pasal pingat emas
muahaaaa....
suker-suker nye..
tapi bukan saya yang dapat tau
nak tau sapa
yang dapat
semestinya
^
^
atlet malaysia yang dapat
untuk hari ke3 ....
SUKAN SEA @ Palembang ....
pa pe pon

TAHNIAH

  • Pagi tadi acara 20km jalan kaki yang diwakili oleh LU CHOON SIANG
  • Acara karatedo yang diwakili oleh SHAHARUDIN JAMALUDIN
  • Acara 3 meter papan anjal yang diwakili oleh LEONG MUN YEE / NG YAN YEE



Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "EMAS LAGI : )"

../salam kenal dari segmen lulu...;d

wah.. follow jugak sukan sea tu erkk.. tgk gak berita mlm tadi.. 1st place kan buat masa ni...

ehh rania, byk betul komen kat blog mekchu.. marathon gitu.. thanks yah..

Disebabkan terharu sgt, mekchu ada buat entry utk rania :)

hehehe..dh tengok dah...petang td lepak kt blog mekchu lagi..hahaha
terima kasih
tqvm....
syukran jazilan...
toce..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF