Hotel Suria JB Part 3

Sambung dari sini dan sini.. Last ya update pasai ni.. hehe


Jom layan aktiviti yang kami-kami jayakan.. happening sunggoh tau.. 



Antaranya,

Menari.. tarian poco-poco lagi.. hehe.. siap bukak heel lagi tau.. bukan apa supaya senang sikit, takut kang ada plak yang jatuh terduduk kat atas lantai tu.. 

Masing-masing menunjukkan gaya yang tersendiri.. ada yang pandai menari, ada yang giteww-giteww aje.. saja cukupkan syarat.. haha

Cer tengok budak tu senyum-senyum kambing pulak dia.. sampai dikatup molotnya itu :) masing-masing dok beratur nak try test.. permainan ni akan berterusan sampai la kayu tu diletakkan paling bawah dan sape-sape yang berjaya melepasinya mendapat hadiah... sakit pinggan akak tau.. layankan aje... 

Pakat-pakat dok pulun gelak je masa ni sebab macam-macam gaya dok ada.. memang kelakar habis .. kah.. kah..

Dan tibalah giliran saya pulak.. hehe.. bolehla :-*

Ada pertandingan pakaian tercantik malam tu.. dan inilah pemenangnya.. sememangnya dia layak menerima hadiah tue sebab amy memang gorjes sangat.. lagipon seri pengantin baru tu masih ada.. dapat telepon tangan cap samsung.. tahniah amy.. 


Maka tamatlah kesah di Hotel Suria, Johor Bahru.. '', 


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Hotel Suria JB Part 3"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF