Jom Keluar Rumah .....

____ASSALAMUALAIKUM______ 
  

Hai...selamat pagi. 

Kurangkan gula dalam minuman dan tambahkan gula dalam senyuman.Muahahaaa. 

Mulakan pagi kengkawan dengan senyuman tau, jangan nak masam-masam muka pagi-pagi ni. 

Nanti hilang mood. pu3 tahu ramai kengkawan blogger kebanyakkannya surirumah tangga sepenuh masa kan :)

Kalau kengkawan memang tidak bekerja atau bekerja dari rumah, penting tau untuk korang cari masa untuk keluar dan mendapat udara di luar.

Nak tahu sebab apa, sebab cara macam ni baguih untuk kurangkan tekanan akibat sentiasa berada di rumah. Ingat tau sentiasa cari masa untuk keluar beriadah dan bertemu rakan-rakan. 

Cubalah amalkan. 

Aii selalu je kalau balik keje atau boring-boring.. comfirm pergi lepak kat tasik dekat rumah. Tengok air tasik, rasa tenang je sambil menghirup udara yang segar. Betul-betul la rasa nikmatnya :)

Paling tak suka pergi pasar.....pening kepala bau macam-macam, lagi pening ada la...muahahaaaa





Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Jom Keluar Rumah ....."

morning cik sue.. sy lah slh sorg suri rumh tu.. hihii

btw, tahniah http://exsamsed.blogspot.com/2011/11/keputusan-ga-ole-ole-pangkor.html

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF