Kata-kata Profesor Ungku Aziz


____ASSALAMUALAIKUM____



aii kat mana errkkk ...???


cuba perati tengok...kita tergolong yang mana...hhheeee

sekadar untuk renungan dan berfikir sejenak...

tak salah kan...???


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Kata-kata Profesor Ungku Aziz"

akk ni malas bercakap tau..keje pun malaih..haihh..thanks 4 drop by blog akak eks..nice to meet you :)

Sallam,

Manusia ni berbagai ragam yee..

Sallam, saya no 3,
tapi tu sekali sekala je yee..
masa boring dan penat.

salam ziarah dan salam kenal...

saya pun pernah letakkan gamba ini di blog..:)

moga kita semua tergolong dalam kumpulan yang pertama kan....:)

akak langsung takde yang kat atas tu..
sebabnya kalau akak rasa nak keje akak keje lah..kalau rasa nak bercakap akak cakap lah..he3

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF