PUTAR ISTERI

hye...teman-teman yang  comei sokmo...dh dinner ke??
 masak apa malam ni...aii buat tomyam j..
makan panas-panas sedap juga..cz kt Johor hujan sekarang ni...
tempat u all hujan tak ...??

u all baca paper hari ni tak? tajuk utama ...putar isteri....
cuba u all bayangkan nasib wanita itu....
kene seterika panas kat muka...
kene ikat leher kemudian
kene gantung di kipas siling....
hanya kerana bertanya kenapa mahu diceraikan....
Ya Allah...
Subhanallallah.....
masih ada lelaki yang sekejam itu ....
renungkan lah

bertuahlah pada kita yang mempunyai seoarang suami dan ayah yang baik
terhadap kita dan anak-anak kan...
so bersama-samalah kita mejaga kebahagiaan yang sedia ada..
dan yang paling penting jangan tinggal solat..
kerna itu yang menjauhkan diri kita dari segala gangguan syaitan yang direjam....
mudah-mudahan....
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "PUTAR ISTERI"

sekarang ni orang lelaki dah takde yang baik...
nape lah jadi macam tu...

kejamnya! kalau jumpa syaitan ni kita sula dia..moga Allah membalas perbuatannya kelak..

tu la pasal.. masyaAllah.. xtau nak ckp apa dah...

p/s : cik sue sabar ye.. insyaAllah.. nanti adalaah rezeki cik sue utk dapat zuriat tu..

Tuhan sedang uji cik sue... Saya doakan cik sue

itu namanya gila kejam...patut buat camtu kat dia...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF