Fizo dianiaya kenalan

sebelum tuh u olls ada baca paper hari nih tak.terpangpang di muka hadapan lagi tau... ;p

sedey giler bila baca akhbar metro mengenai pelakon macho nih..kecian dia, tak pasal-pasal member buat nayakan. sampai hati member macam tuh...memang tak patut jadi kawan orang macam tu kan.

Jamin hutang RM2.5j..haaa  bukannya singgit dua tapi main juta-juta tau.mau gugur semua rambut fizo nanti..hehehe.hilang kemahchoannya ..


Oleh itu, perkara sebegini perlu di ambil berat dan jangan dipandang sebelah mata saje. nak tolong kawan punya pasai la, akhirnya diri sendiri terjerat.

Samalah dengan kita juga sentiasa berhati-hati bila nak jadi penjamin kepada orang lain. memang la kita kawan tapi kalau kawan sanggup makan kawan, dah bukan kawan lagi dah. jadi lawan ada lah. dapat bayangkan apa yang fizo rasa. sabar yer Fizo, mungkin dugaan untuk Fizo tuh..ye la sekarang namanya semakin meletup-letup macam pop corn kan..

P/s : sentiasa berwaspada yer, bila jadi macam nih ..adoyai...kusut pala otak dibuatnya.

Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Fizo dianiaya kenalan"

MasyaAllah..byknya.. napelh kwn dia buat gitu.. sian dia..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF