Giveaway Craft n Crochet

CikSu dapat jemputan dari Tihara untuk sesame menjoinkan diri. Hadiah dia memang best-best. Jom join sesame apa yang penting Njoy.
Cuba try klik SiNi. So, bila dah tengok tu jangan lupa tau, buatlah apa yang patut =)

Jom la join join ramai-ramai free of charge aje bukan kene bayor pon.

Pendek kata sis Tihara nih memang kreatif dan inovatif lah. Mesti nak tahu nape CikSu kata macam tuh kan. Memang ada sebab dan musababnya. Bukan nak bodek Tihara...hehehe tapi memang realiti dan bukan fantasi Tihara memang ada bakat yang tersendiri tau.

cantikkan Drawstring Bag ni. CikSu memang tak pandai buat lah. Ngaku siap-siap. Boleh bagi hadiah dekat anak-anak untuk kutip duit raya atau untuk diri sendiri isi wang saku beli ikan..ngee

ala comeinya Crochet Love Strap. Rega pon murah je

Ni lagi la kreatip CikNon. Kiut miut je Make up bag nih kan. Boleh simpan segala alat mekap, bila kotor boleh cuci. Betul tak. Jimat dan berbaloi-baloi.


ala comei nye HairPin ni. Bayangkan bila selit kat rambut yang ikal mayang tu..wah, mesti terserlah kecantikkannya kan. Semuanya santek-santek dan tak da yang tak santek. kalau tak santek  takkan Tihara nak jual. Betul tak?

Dan ada banyak lagi sebenarnya. Kang Ciksu dok ceghita sampai besok pagi pon tak habis lagi.

So, nak dipendekkan ceritanya apa kata u olls ringankan jejari runcing u olls untuk mengetuk kat sini . Jangan lupe tau. Kalau u olls lupe memang rugi lah sebab tak dapat mencuci mata tengok hasil kraftangan yang santek-santek tuh. Tak dapat den nak nolong ...hehehe

Oooopppsss terlupa pulak bila dah mencuci mata jangan lupa untuk membeli belah yer..

Ni lah hadiah utama....pink colour you. Kalaulah dapat kat ceq....boleh Ciksu mencewei sakan...hehehe... suke-suke-suke ..mudah-mudahan ada la rezeki.

Pakej lengkap nih sapa yang tak suka..ada drawstring bag, hairpin, headband, bookmark floral, bookmark paperclip, coral brooch dan puff petal brooch...yaa aaa auuu.. =)

Nak tanya boleh sis? Nape mesti ada syiling 50sen ;p


Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Giveaway Craft n Crochet"

salam, t.kasih join..nape ada coin 50 cen..utk imagine saiz sebenar maybe..leh imagine tk?..hehe ..:)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF