Jom Minum Susu


selamat pagi.. dah sarapan ker?




jom minum susu ....hehehee



minum susu 2 gelas sehari cukup untuk menambahkan kalsium tubuh tau.. haaaa bukan baby dan kanak-kanak jer perlukan kalsium, kita yang dewasa pon perlukan juga.. betul tak ?




so, amalkan selalu yer ...



1 x pagi.. 1x malam - sebelum Zzzzzzzzzzzzzzz.. cukup la kan =)





koleksi susu aii =)
susu wajib aii =) u olls minum susu apa ??? jom shareeeee....


Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Jom Minum Susu"

tp ade pakar ckp, mnum susu je tpi tak exercise pon tkleh.mcm tkde efek je.hehehe

meme betol pon....bila dah xcercise kene pula tambah suplemen......=)

sy xminum susu.. aduss bkn apa, time prgnant alisha dulu asyik minum 2 gelas susu anmum sehari.. dah naik muak... tu yg rasa mls nk minum tu..

ehhh anmum materna? apakah? adakah? syukur..

mekchu : belum lagi la .....heeeeheeee =)

Macam2 jenis susu M layan ha ha..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF