Macam-macam hal

selamat berhujung minggu.....macam-macam hal la. setiap orang yang buat blog nih mesti ada tujuan tersendirikan. masing-masing tahu hala tuju..yer idok ..

blog nih sebenarnya boleh gantikan diari seharian kita..macam dolu-dolu yang orang selalu tulis kat atas buku tuh..tiap tahun 1 diari..cuba bayangkan mau dok ada berapa diari kalau dihimpunkan semuanya nanti...maka dengan kemudahan dan teknologi yang ada kan senang guna j intenet bergerak nih..segala2nya di hujung jari sahaja..just main kelik-kelik ..hhaaaahhaaaa..hanya dengan terciptanya 1 akaun segala2nya boleh disimpan hingga bila yang u ools mahu..terpulang..mana tahu esok2 bila anak2 dah besar boleh tengok semula....kan senang macam ni....hevennya..hanya sekadar untuk berkongsi ...tak salah kan..

ada yang buat sebab nak isi masa lapang, ada yang nak tambah kenalan dialam maya dan ada juga yang dapat tambah pendapatan sampingan, ada juga cerita pasai masakan, retis, kisah kekeluargaan dan keletah anak-anak...bak kata macam-macam ado...

macam ciksu kadang-kadang blurr jugak tak tahu kesah apa yang nak dikongsi...kang citer pasai laki orang akan kata macam la dia sorang je da laki, citer pasai masak-masak kang ada pula yang kata ko bukannya chef wan pon, tahu la kita tak femes cam  chef riz pon...citer pasai anak telah-telah lah tak da sebab tak ada anak lagi....pendek citer sume skali ciksu selit..ok ke? ciksu budak baru belajar..paling banyak segmen dan CGL je la...sob..sob..sob.. patutla followers tak reramai lagi..orang yang nak baca pon tak tahu nak baca apa..kuang..kuang...kuang...tak pe akan diperbaiki, besalah tak cukup pengalaman lagi...

ciksu suka baca pasai makan-makan, keletah anak-anak blogger yang yang macam-macam keletah dorang..layan j...kadang-kadang cenyum sorang-sorang...kang tak pasal-pasal orang kata ciksu ni....hhee. ni la tujuan ciksu join blog nih..nak hilangkan keboringan dan mengisi kelapangan waktu yang ada..senang-senang tu dapat kawan baru..suke..suke..suke('',) dan bagi yang suka jalan-jalan makan angin tuh ciksu suka pasai info dorang xlist nanti bila nak pergi boleh le refer sikit2...sharing is caring

Tapi kan cuma satu je la nak pesan kat u olls semua jangan lupa pasai nih dah la yer. yela umur makin meningkat, tanggugjwab makin bertambah, terkejar sana sini sampai tak terkejar...tup..tup..ter...ter..terlupa yang ini
* nama email u olls
* password
kalau lupa alamat-nya tak dapet den nak nolong.....hhiihhiii

P/s : hormati hak orang lain tau,setiap orang da cara yang tersendiri macam mana nak menzahirkan setiap apa yang dirasakannya.. peace ^^,





ehsan pakcik google

Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Macam-macam hal"

xpa.. cik su blh tulis apa je yg cik su nak.. macam percutian ke... mkn2 ke.. kenduri kendara family cik su ke.. apa2 je la... lama2 mesti org makin suka dkt blog ciksu utk baca entry..

saya doakan mg ciksu akn dikurniakan rezeki anak pulak lps ni...

p/s : kedah dkt mana?.. sy dkt sg petani, kalau xda halangan blh je jumpa.. :-)

a'aa mmg adik sy pun ada blog.. hihii

sy pun kdg2 tulis main tulis je.. baru2 beljar2 berblog..hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF