nape mataku ?

jarum jam terus berdeeetik...tik...tok..tik..tok..tapi mataku masih lagi membulat memandang syiling...lantas bangun dan terus menaip dan menaip.....tak tahu apa yang perlu ditaip......uuuhhuuuu

ntah mengapa pula mataku masih belum mahu tutup....?? walaupon hakikatnya kepala otakku dah penat untuk memikirkannya..aadoyai ...dari tadi asyik terpandang raut wajahmu di skrin taliponku...ya sinar matamu...buatkan aku merinduimu....

npe ni...??? kepala otakku masih terus ligat memikirkannya walaupon aku dah buang jauh-jauh ...pergi la main jauh-jauh...penat dah nih..nak tidur...tapi dia tetap datang...dan datang....npe...??

adakah aku merinduinya...........=(( 

ya memang benar hati ini terlau merindui dirimu sayang ....setelah berpisah selama 5 bulan.....i miss u so much....
rindu untuk menidurkanmu dalam dakapanku....
rindu untuk bermain-main denganmu...
rindukan gelak tawamu sayang............
rindu segala-galanya .......
hanya bajumu penawaaar hati ini...

Ya Allah Engkau kuatkanlah diriku ini untuk menempuh segala dugaan dari-Mu ya Allah...




Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "nape mataku ?"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF