Pelik Tapi Benar

Suka bergambar tak? tak semestinya kene bergambar dengan sedara-mara, kawan-kawan atau tak kisah lah..yang penting sesuatu yang menarik minat untuk kita bergambar dengan sesuatu kan  :)

penah bergambar dengan benda yang u olls tak jangkakan tak..pelik tapi benar la...
yang tak pernah u olls bayangkan..

pu3 pon tak sangka yang pu3 akan buat macam ni tau..semuanya sebab pantang da kamera kat tangan la nih..suka sangat nak berfotogediksss...hheeee.

dolu-dolu guna kamera yang pakai kodak lagi kan..bukan cam sekarang dah canggih manggis dah :-* bila tunjuk kat mak mesti kene bebel sebab dalam banyak-banyak binatang nape ular yang dipilih....aaaddddussshhh...

itu la pelik tapi benar...hahaaaa

 yang sebenaq-benaqnya pu3 ni takut dengan ular plastik.

memang tak boleh, penah dulu msa form 2 da sorang member laki ni menyakat pu3 guna ular plastik...punya la menangis...adoyai...issshhhhhhhh..nak kata geli mungkin ....tapi plastik j kan...

lagi 1 kalau tali yang bergulung-gulung ada orang baling tiba-tiba jatuh atas badan kita terus melompat n then menangis ...nape errrkkkk ?? memang alergik la...

tapi kan dalam takut-takut ular plastik nih ............haaa tengok nih..amacam berani tak pu3..jom tengok @-@

@
depan Makam MAhsuri, LAngkawi tahun 2004..
tengok la muka memang tak boleh blah langsung..
mau 2-3 hari juga dok terbayang-bayang yang ular tuh dok atas bahu..

tadaaaa lagi 1....ni Ular Sawa Albino @ A famosa Melaka 2006....
haaaa ..tengok la muka memang tak boleh blah..dah tahu takut gigih nak bergambar juga.. berat tau ular nih ....
amacam ada brani tak ???

Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Pelik Tapi Benar"

eB pn geli ular plastik. tapi ular sawa. rilkes jerk pgg. pelik kan? akakkakkaa

nk bergambar tp slalu aje my girl lari.aiyaa

eb...hhheeee..samalah kita =)
are lan ....npe errrkkk ??

adoiiiii... berani nyaaaa.... gulp!!!

Ayarkkk ..takut tapi berani..hehehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF