Watermak Baru

apa itu watermark ???   Waterpark tahu ler....hhheeeee...

waternark ni lebih kurang macam cop mohor la. bila kita upload pic bolehla kita letakkan   ' tanda ' yang pic itu adalah hak milik kita yang sebenar-benarnya...betul tak cikyah ...=)

penting ke?

bagi aii penting juga...sebab ada kes tau....hari tuh kat satu entri kat belog Che Mat Gebu. Kalau u olls nak tahu p la lepak kat belog tu k. Baca entri yang penuh dengan beraneka makanan....aii like it....bagi aii tolong la hargai setiap hak orang lain...jangan main curi j. tak baik u...tak nak kawan dengan orang macam tuh. Musuh dalam selimut tuh...

betul tak ?

hari tu aii da buat entri tentang watermark kan. so semalam aii dah dapat email dari sis elissme..yang watermark aii dah siap.so bolehlah gunakan nanti.....kalau u olls nak nak buat boleh klik belog nih tau. . tiada tarikh tutup yer dan tiada bayaran juga....free je.. ;) ada macam-macam design boleh pilih.




come kan ......simple sebab aii pon jenis simple j ..so tak payah nak beria sangat yer ...

kalau korang nak yang berbayar pon boleh juga. Sila buat tempahan kat sini. kat sini pon da macam-macam pilihan juga. So, tepuk dada tanya selera k..pilihan di tangan u olls...aii tak kisah.. ;) mana-mana pon boleh aje bah..


aii dah ada...u olls ada tak ???

Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Watermak Baru"

cantik ^_^. betul tu, dulu penah buat entry, letak gmbar milik sendiri walaupun bukan muka sendiri. Pastu seseorang ni amek sikit isi dengan gambar2. sikit pun x mention amek dr mana. sejak tu mula sedar memang kene letak watermark.

kak fieda takder watermark..guna tulisan biasa jer..

fieda : jom la buat sis..heheee
khalila : betul2...aii sokong
teratak hati : thanks

fieda : jom la buat sis..heheee
khalila : betul2...aii sokong
teratak hati : thanks

hamboii, baru tahu fungsi watermark nihh hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF