Alamak kerja kerja kerja

badan pon dah kepenatan dan dah jadi lesu dah...ye la asyiik

kerja...kerja...kerja...

sekali ghasa macam nak pergi bercuti jauh-jauh jer....bagi ketenangan sikit ...wah-wah macam best je bunyikan ...cuti-cuti malaysia la katakan ...ndak-ndak pula sekarang cik assbenn tengah cuti panjang......eeemmmmm

nak pergi mana errrkkk .....kalau pergi pulau bestkan sebab aii memang sukakan pulau berbanding tanah tinggi.

Dapat jalan-jalan dipesisiran pantai mesti syokkan sambil tueboleh cuci-cuci mata tengok pemandangan ciptaan Allah...sejuk mata memandang kan...

Tanjung Bidara, Melaka

ada sebarang cadangan tak T__T

Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Alamak kerja kerja kerja"

p.perhentian.genting,cameron..hehehe..stress kerja g tmpat sejuk2 bez...

hihihi dulu kerja boring jugak...malas nak mengadap muka bos...

marilah bercuti kat sabah...banyak tempat2 menarik..(^_^)

koje ni mmg tak habis2 kan..

haa tu la.. best kan dpt g pulau.. sy ni hubby tgh busy.. xtau bila dpt g pgkor..

eB suker tanah tinggi sbb kami eczema :)

kalau nak kepulau memang tak bolehlah sekarang ni kecuali Pulau Pangkor saja...pegilah Desaru, cantik pemandangannya

cameron highlands :)
sejuk... makan buah fresh...
teh sedap :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF