Dato Ct Hamil


Benarkah ?

Alhamdulillah .Berita yang dinanti-nantikan 



Tumpang gumbira untuk Dato Ct...

Tahniah ..

CikSu mendoakan agar DatoCt dan kandungan beliau sentiasa dilindungi..Amin

Nak tahu lebih lanjut , jom baca di SINI


UPDATED : Hanya khabar angin saja





Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Dato Ct Hamil"

alhamdulillah.mga sihat keduanya.xsbr nk tgk rupa anak dato ct ni.hehehe...cmne la rupa dia pregnant kan.

Rasanya tadi baru terjah 1 blog cakap Tok Ti blum preggy..

Mana 1 ni?

yeke dah prgnant.. alhamdulillah... InsyaAllah nanti sue pun ada rezeki jugak la tu...

slmt thn baru sue :-)

eh katanya gosip je...cuba baca beutifulnara..

apapun, sama2 kita berdoa agar siti dikurniakan zuriat :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF