Episod Balas Dendam

Semalam ada gtau en assbenn nak makan buah nie.. assbenn cakap nanti kita cari ;p
tup-tup tadi masuk aje dalam KIPMART bahagian buah terus ternampak

Kemain berbunga lagi hati ...

haha..pandang je la yer
apa lagi sambaq 3 kilo baru 10 hengget

nak makan dia just pulas dan ngap masuk mulut betul-betul merasai keenakkan, kemanisan, kelemakkan dan yang  sama sewaktu dengannya ....;p

hari tuh pandang je sampai telan air liur tengok blogger  kita nih dok sakan upload dan bercerita pasai buah dambaan hamba ini...bukannya nak bagi sekilo dua tapi satu biji pon tak dapat. Sedey giler ..

Tuh yang bikin hati nih panas je.. mana boleh tahan.. nak juga.. asyik you je kan mana boleh maaa...;P
 
u oolss tak percaya errrkkk ..jom kita p tengok.. haaa betul tak ?

tengok pic anak comey beliau dok gunting buah tuh pon dah buat geram tapi kan
tetap tak boleh nak lawan jugak sebab buahnya hasil dalam taman sendiri tapi ceq just beli kat tokeh buah j.. kayo lah dio.. janji boleh makan juga kan..jadi lah dari tak dapat langsung ;)



janji boleh balas dendam dengan  you...haahhaaa.. u olls lebih suka pulasan atau rambutan ????

jom share





Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Episod Balas Dendam"

susah jugak nak cari buah ni Cik SUe..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF