Inilah Mereka Itu

Nampak tak.. Cantik tak.. Sepadan tak 'mereka' ;)

Pernah tak u all buat karangan masa sekolah rendah dulu yang bertajuk seperti "Jam baru", "Basikal baru" dan macam-macam lagi la kan. Ayatnya lebih kurang macam gini lah...

"Aku baru dibeli di sebuah kedai jam dan dibawa pulang. Aku dijaga dan disayangi oleh tuan aku. nasib aku baik kerna dibeli bersama pasanganku. Maka kami sentiasa bersama untuk menemani mereka. Ke mana saja mereka pergi kami pasti bersama dan bla..bla..bla.. Dan akhirnya beginilah nasib kami"....bla.. bla.. bla...

Kini, kami telah dibuang daerah. Sedihnya. Kami berharap agar tuan baru kami akan menjaga kami seperti tuan yang dulu..hehehe

Cuba ingat balik.

Ada tak u all buat karangan ceng gitu ?

Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Inilah Mereka Itu"

ade2 kasut sekolah baru , tapi uwa , sekarang da xpakai kasut sekolah , huhu , nak pinjam ~

hahhahha saya ada je buat karangan gitu... tibe2 tingat balik bila sue ckp..hihii

adaaaaa.. saya sebatang pensel.. sungguh bertuah 'mereka' sbb dpt tuan yg baik dari sebelum.. hihihihi...

sgt byk.
karangan biografi... otobiografi...
apa ntah nama nyer.
seronok :)
imaginasi tinggi semestinya kita zaman kanak2 kan.
best!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF