Resepi CINTA

Selamat petang.. tengah minum petang ke?

Selalunya saya share resepi makanan kan.hari ni nak share satu resepi istimewa dengan u all nak tak? Kalau nak tahu teruskan membaca yer ;p

Jom kita semak bahan-bahannya :

8 kilo pengorbanan
3 ulas kasih
5 gram kejujuran
9 sudu sayang
Cemburu sekucup rasa

Cara nak buatnya :

Pandai-pandai ler 'mengkeme' campurkannya hingga sebati.

Jangan lupa praktikkan selalu yer... hehehe




Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Resepi CINTA"

hihihi resepi cinta...memang banyak pengorbanan...

wawawawaa [ternganga seketike] hahax . mcm pernah dgr ayat nie .. ha...!! karipap2 cinte kn . hihi wink2 ^^

btw , jom bace entry kite pulak http://myrasiti.blogspot.com/2012/01/perempuan-vs-muslimah-d.html :D komen skly kalau sudi ^^ :D

hihii bagus resepi ni.. :-)

btw, sue, saya ada hantar emel dkt sue.. :-)

ai, salam kenal! azza juga follow disini sebagai tanda persahabatan.. Teruskan menulis, sentiasa menantikan entry baru untuk saya stalker hehe.

lps tu nak dibakar ke nak digoreng ni?hehe rebus pun boleh :)

rasa mcm dh komen entry ni sblm ni kan..hihii was2 la plak.. :-)

slm perkenalan..singgah sini n follow...
singgah amik resepi cinta..
hihihi..tqvm dear sharing this recipe..

cinta pun ada resepi juga..hebat2 =)..hehehe btw nice blog..do follow my blog too +)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF