Santai-santai

Comey tak kami ...

Ini gambar saya dengan anak saudara sebelah en.assbenn. Memandangkan en.assbenn tak mahu melayan kerenah saya maka dengan anak saudara pon jadilah yer..hehehe


Siapa di antara u all tahu nih dekat mana ..

Sapa dapat teka dengan betul ada hadiah yang menanti..

betul tak tipu ni...


Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Santai-santai"

alamakkk.. cutenya ank buah hubby sue.. :-)

xtau la plak nak teka dkt mna..hihi

adoi la.dah tak kenal tempat slen Midvalley, Alamanda & Jusco Seremban.tapi rasa macam pernah smpai. hmmm..suria KLCC ke???hehehe..sukati je men tembak

Ok,saya bagi klu yer.
shopping mall area jb sajo..jgn ptusasa teka lagi k

ala comeynyer..ala kt JB kak fieda tak reti la nk teka..

heheheh..thanks akak sbb follow :)
sy dah follow...eh dlm gmbr tu satu org x cukup...xde muka..hahah

macam dekat Mid Valley je nih...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF