Hapy Besday..

Selamat tengahari pada kengkawan blogger yang dikasihi sekalian. Lama tidak ke udara di dunia blog nih.Sunyi dan sepi rasanya.

Pertama sekali saya ingin memohon kemaafan di atas KETIDAKHADIRAN saya ke blog u all sejak kebelakangan ini kerana mengalami masalah kesihatan diri yang tidak dapat dielakkan.. ;(

Rasanya lama juga saya tidak berblogwalking ke blog kengkawan semua kan..

 Maaf yer bukan di sengajakan. Nanti ada masa saya akan buat entri. Sekarang ini saya tidak boleh lama-lama mengadap pc sebab penglihatan saya kabur dan pala akan mula berpusing-pusing bila pandang monitor..

Hari ini tanggal 07-02-2012 adalah hari ulangtahun kelahiran saya yang ke 27. 

Alhamdulillah Allah masih panjangkan usia saya hingga ke saat ini. Mudah-mudahan saya sentiasa berada dalam lindungan-Nya dan cepat-cepat sembuh...Amin


dapat kek coklat dari en. assbenn. tiada makan-makan kat luar tahun ini kerana kesihatan yang tidak mengizinkan....dapat potong kek pon jadilah...kek pon tak dapat makan banyak-banyak...huhuhu


chak '',
selamat hari lahir ....
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Hapy Besday.."

happy birthday..sedap nye kek :)

selamat hari lahir sue.. moga sue cpt sembuh.. take care tau

hapy bufday...semoga panjang umur dan cepat2 dapat bb...amin ;p

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF