hye nama saya aiman


Ala...sorry terpejam pula...flash terang sangat la maklang..silau mata aiman tau..kita snap picca lain ye...hehe

1,2,3 senyum ...tengok aiman dah pandai senyum kan ;)


Oke senyum...comey tak aiman senyum...bukan senang tau aiman nak senyum..ni special untuk maklang yer sebab maklang tak selalu datang tengok aiman kan...HEHE

Bulan depan aiman dah nak genap 1 tahun...sekejap je kan aiman dah besar..nanti aiman boleh la main dengan abang n kakak :)

Picca anak sendiri tak da...
So, tumpang anak saudara pon boleh la yer ...hehe








Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "hye nama saya aiman"

ololo...comeynyer aiman senyum...takper la sue nanti pegang baby byk2 biar jangkit tau...

mak lang tu sape? sue ke? akak pun pangkat mak lang..pun main dgn anak buah jer..hehe :)

hehehe..comey je aiman.sabar ye ciksue.nanti ada rezeki tu insya-ALLAH.selalu lah berdoa k.saya pon mendoakan ciksue. :)

alahaiii.. comelnya senyuman aiman... moga membesar menjadi budak yang baik2 ya... senyummmm (",)

Ala comenya aiman...cubit sikit

ouh mak lang...kite pun mak lang gak....n name anak buah kite Qaseh..rindu kat die da lme xbalik kampung...huu:)
btw aiman sgt comel....da besar mesti handsome :)

alahai comel nya aiman....
samalah kita..main dengan anak buah je....huhuhuh

comel la senyuman aiman.. xpa.. amik berkat.. nanti rezeki sue pulak :-)

Tihara : maklang tu su la...sbb en assbenn no 3 ..hehehe

Ct Luna : samalah kita :)

fieda : me acih kak
Intan : amin B-)

Gen2merah : mudah-mudahan ..amin.. terima kasih cikgu ...

eita : layan je :)
jji boleh main dgn budak2 kan ..terhibur hati kan ..

ha'ah kan..memang terhibur pun.....

comelnya...nama dia sama dengan nama anak pertama kancil

jom singgah ke blog Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2012/02/punca-traffik-kancil-8349-minggu-ketiga.html

eeee...comel!name ank buah kita pun aiman..hihi...xpela ciksu..ank buah je kita main...nnti lama2 pgang baby leh ler tu..hihi...rindunye ank buah kita...huhu

alahai... pandainya aiman senyum!

comelnya..mudah2an ada rezeki ciksu nti.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF