Kraftangan Dan Aku

Salam ...

Ciksu ada satu pengumuman penting ..cewah-cewah...

Sesiapa di antara blogger yang kreatif dan inovatif moh ler join contest ni.

Maklumat mengenai pertandingan boleh rujuk SAYA

HAdiahnya lumayan tau :)

Hadiahnya ditaja oleh KEDAIKRAFT dan CRAFTZEE

Nak Tag

TIHARA
Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Kraftangan Dan Aku"

eB wish gd luck jerk la yer? sbb eB nih mls. hu3

SesiApa pon boleh join tau...walaupon tak pandai buat kraftangan.tpi kalau da pengalaman mengenai kraftangan lagi2 la boleh.pic blh google j janji buat esei ;)

gudluck.suka tengok kraftangan tapi tak pandai buat satu pon.ehhehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF