Menang Lagi

Semalam saya telah mendapat sesuatu dari sis Tihara.. terima kasih yer.. Dah selamat sampai ke tangan saya. hehehe

Ini saya dapat hasil kemenangan join GA Blog Herba Tihara pada bulan Disember 2011 yang lalu.. Ada juga rezeki saya di tahun 2012 untuk menang CGL.

Alhamdulillah.. syukur nikmat .. Malaysia maju rakyat selamat....hehehe

Ini adalah kemenangan yang keempat sejak saya menjoinkan diri dalam aktiviti CGL nih... Jadilah kan pelan-pelan kayuh.. hahaha


Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Menang Lagi"

wahhh beznya dapat hadiah..huhu.ayu tak pernah dapat lg..hehe..tahniah tau..

congrats sue.hehehe..bila nak sampai hadiah dari sue ni ek???tak sabar menunggu.hmmm

tahniah sue..

lama2 mesti lg byk menang :-)

tahniah sis ;p
best nya dapat hadiah ..nak juga lah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF