Penaja Bersama Intan Berlian Giveaway

Pada tahun 2012 ini saya berbesar hati untuk berkongsi rezeki dengan rakan blogger maka saya telah membuat keputusan untuk menjadi penaja bersama kepada rakan saya ini.


Untuk makluman semua saya menjadi penaja bersama untuk IntanBerlian's Giveaway bagi sesiapa yang belum join jom la join bersama...hehehe



Tak mahu ker. Masuk free, dapat hadiah pon free jugak. Semuanya FOC saja kan..Rugi tau sapa-sapa yang tak joiin tuh. Tarikh tutup 29 FEBRUARI 2012...



Hadiah-hadiahnya memang gempaklah. Tak percaya jom singgah kat sini ramai-ramia. Mau terkeluaq biji mata u all tengok hadiah-hadiahnya... Dah tengok?? betul kan apa yang saya katakan. Jom la mencuba nasib ..hehehe



saya sponsor hadiah biasa-biasa saja, hanya sekadar untuk berkongsi rezeki bersama u all.


Inilah ropenya hadiah yang ingin diberi kepada yang bertuah itu..hahaha


Nak join GA tu pon senang je, tak payah nak pening-pening memikir apa pon...join yer....daaaa



P/s : Itulah sahaja pesanan pihak penaja sekian terima kasih.. ...kui..kui..kui...


Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Penaja Bersama Intan Berlian Giveaway"

kalau ikutkan hati nak join banyak2 GA camni tapi bila mengenangkan kelembapan broadband kat rumah,terus hilang mood.waaaaa

hihii.. pesanan dari penaja.. comel je ayat sue..hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF