Aleya Hot FM Bercerai

Tiada angin tiada ribut mahupun taufan  tapi mereka ditakdirkan berpisah jua....

Mungkin ini yang terbaik buat mereka...

Suka dengar celoteh Leya di Hot Fm...dan baca celoteh Leya tentang Aza dan Asha di blog beliau ...

Mudah-mudahan Leya tabah dalam melayari kehidupan sebagai ibu tunggal selepas ini...
seperti Anne Ngasri ...


Leya bersama Ashraf dan Aza serta Asha ....bayi kembar mereka ...

Mereka bercerai talak satu pada 29 Februari yang lepas ..Mereka disatukan pada 7 Dis 2007..







Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Aleya Hot FM Bercerai"

xpnh dgr gosip pasal dorg tiba2 cerai.. xda jodohkan.. moga mereka tabah hadapi kehidupan mendatang..

apsal erk? cm bahagia jer diorg nih...sian ngn twin diorg...

follow sini gak

sayangnyakan... nak buat macamana takde jodoh

mgkin ada masalah yg mereka hadapi...

byknyer penceraian zmn skrg T.T jd takut plak nak kawen

rasa baru jer kawin dah bercerai..xpelah nak buat cmne dah xde jodoh la tu namanya..

knpa la mudah sgt nak bercerai..takkan la hanya kerna tak sefahaman nak bercerai..semua tu boleh diperbaiki andai pasangan sentiasa mencari redha Allah..yang teruk impaknya adalah anak2 :(

laaaa...dah bercerai ke....
anak kecik lagi....
ermm..nak buat macamana takde jodoh...

ajal maut jodoh pertemuan dia tangan ALLAH.bukan jodoh mereka berdua la tu.tapi artis memang camni kot.tak tau la pe masalah.hmmm

kesian kembar sebab terlalu kecil lagi ibu dan ayah dah bercerai. tapi tak pelah kalau takde jodoh nak buat macam mana kan. kita doakan yang terbaik je lah untuk mereka

ishhh baru je tau dorang bercerai.. tak sangka sbb tak pernah dgr gosip kan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF