Picca HoneyMoon Yusry Dan Lisa

Pasangan romantik lagi manis ....
Siapa lagi kalau bukan pengantin baru kita ...

Lisa Surihani dan Yusry yang sedang melalui saat-saat terindah ..
di Zurich, Switzeland....
betol ke ejaan tu....HEHE


                        Gugel

Mudah-mudahan selamat pergi dan selamat pulang ke Malaysia ...
Amin ...


Musim sejuk tuh ...ooooo..oohhhh...

Tengah-tengah gugel tadi terjumpa la pulak picca Mia dengan Mama Lisanya...


                     Gugel

Comeykan Mia ... :)

"Mia sayang Mama Lisa dan Papa Yusry"

Nak lagi ...
baca sendiri ye :)

Babai ....

Pssssttt : Mudah-mudahan Alisha cepat sembuh ...
Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Picca HoneyMoon Yusry Dan Lisa"

moga berbahagia disana n selamat kmbali... comel sgt mia

eh alisya tak sihat ye..

semua pasangan baru kawen pun mmg sweet..hehe..

Salam cikgu... Moga2 cepat dpt baby ya. Saya uda sarapan nasi lemak td.. Hihi. Hrp cgku pun mcm tu. Doakan sy moga cpt2 dpt jodoh lisa dan yusry tu. Hehe

semoga mereka berbahagia hingga akhir hayat. suka lisa sangat2!

comel betoilah mereka ber2 ni.. moga mereka cpt2 dpt anak.. n moga sue pun cpt2 dpt ank jugak :-)

comelnyer mia...kan..kan...kan...

memang comel sangat kalau mia tu jadi anak diorang kan...sama cute...

jelesnya tengok diorang.wuuuuu..bila nak kawen & honeymoon ni.

semoga jodoh mereka berkekalan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF