7 Perkara yang Saya Akan Buat Sebelum Mati


7 Perkara :

1) Lengkapkan amal ibadat....
..........WAJIB sebab itu lah bekalan yang akan dibawa ke sana

2) Nak pegnen dan dapat baby
...........mudah-mudahan diberi kesempatan untuk melihat zuriat kami walaupon hanya untuk seketika cuma...4 tahun menanti ....AMIN

3) Nak pergi Makkah
.........Jika berkesempatan nak pergi sana, mudah-mudahan dipekenankan doa untuk dapat baby ..I'ALLAH

4) Nak hantar mak ayah pergi Makkah juga ..I'Allah

5) Jika masih diberi peluang nak sambung belajar lagi lah...
........menuntut ilmu biarlah smapai ke negara china kan....tapi dalam negara pon tak pa..tak kisah pon..I'ALLAH

6) Nak pergi jelajah semua pulau-pulau kat Malaysia ..
........Pemandangan dan kecantikkan semulajadinya memberi seribu ketenangan ..

7) Nak balik duduk rumah sendiri ..
.......Kalau boleh nak balik duduk rumah sendiri la wei, sabaq je la tunggu en.assbenn pencen kan...huhu

Nak join tekan SAYA

Tamat 11 Mac 2012

Tag semua yang baca entri ni yer... :) sapa baca jangan lupa join tau....kasi meriah sikit segmen ni kan ...HEHE
Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "7 Perkara yang Saya Akan Buat Sebelum Mati"

tq join segmen yang tak seberapa ni..semoga segala impian tersebut menjadi kenyataan..

amin2..semoga apa yg ciksu harapkan dimakbulkanNya..:)

kalau lah tahu bile nak mati mesti terburu² buat semua tu kan.. sbb tak tahu.. buat sambil lewa jer...

semoga apa yang ciksu harapkan tercapai...amin..

kadang2 apa yg kita doakan, Allah lambat perkenankan. Itu bermakna Allah sedang menguji kita....setebal mana kesabaran kita.

Berusaha, berdoa dan tawakkal....insyaallah!!!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF