Siapakah Alia Natasya


Saya lah Alia Natasya ...hehe..

Saya suka bergaya, amik gambar dan suka menyanyi serta menari....Lia tak da abang dan kakak atau adik sebab Lia anak tunggal ;)

Ni picca Lia dengan Mak Uda.. comey kan kami...hehe..Mak Uda ni adik mama yang ke 8 ..

Mak Uda baru lepas SPM;)

Mak Lang blom da bb lagi..dah lama Mak Lang kawin...auntie-auntie dan uncle-uncle yang singgah blog ni, tolong la doakan untuk Mak Lang yer...Cian Mak Lang dengan Alang...dorang sunyi tau ...Lia tahu laa..

Hai ....smile ....lupa pulak Lia nak kasi tahu kan...Mak Lang ni isteri Alang...Alang ni abang mama yang no 3....Sory yer picca mama tiada la pula sebab mama sebok dok shoppping...

Terima kasih semua sebab sudi baca kisah Lia.. jangan lupa doakan untuk Mak Lang ta :-*







Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Siapakah Alia Natasya"

hai...selamat berkenalan..hihi..sessi suia kenal..

ololooo comel lah lia.. umo brp tahun ni?..

insyaAllah. nanti adalah rezeki sue tu..

sabar banyak2 ye ciksue.nanti ada la rezeki tu kan.yang penting selalu usaha dan tawakal pada-NYA.doakan yang terbaik untuk ciksue

comeynya dia.. fotogenik habis.. sweet jer..

InsyaAllah.. kami semua doakan beramai2.. nanti doakan untuk isma jgk ye... ^_^

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF