tOMATO OH tOMATO

SELAMAT PAGi

Tomato.. sedapkan..sapa suka ..angkat tangan....
Saya suka ratah tomato ceri j.. sambil-sambil tu cicah dengan sos cili.. yummy sangat ..

N3 hari ni share tentang khasiat tomato
  • Amalkan minum 2 gelas jus tomato setiap hari
  • waktu pagi dan malam
  • terdapat vitamin A dan C
  • 
Kandungan antioksidanya baik untuk kulit..awek muda la katakan..

Cubalah ...hehe

Pelihara kulit agar cantik dan mulus .......

Setuju ke ????


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "tOMATO OH tOMATO"

assalamualaikum qaseh...mama mmg suka makan tomato ni sedap rasanya n ianya byk khasiat utk kesihatan badan kita...

saya memang dah lama teringin nak minum jus tomato tp serius tekak ni tak mau terima laa..xmau nak telan..sedih tau cara yg mudah nak dpt kulit cantik tp saya lak xboleh nak amalkan huhuhu

suka makan je..tapi kalau buat jus tak kot...xleh nak telan

dia kurang masam sikit kan :)

sy mmg suka sgt minum air tomato.. sedap x hengat.... :-)

kat malaysia jarang makan tomato sebab besenya kalau gi makan kat kedai,tomato dah lembik je dia bagi.wuuuuu

kt suka makan jer.. x pernah lagi buat jus.. tak pastilah boleh minum tak huhuhuhu....

jannah turun tangan. ehehee
kite tak suka tomato. huuu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF