Al-Fatihah

Terkejut..
sedih...
Kecewa..
 
Sempena bulan ramadhan dan hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi umat islam akan menyambut Aidilfitri ..

Nur Syaleza binti Jaafar 
merupakan kakitangan Media Prima Berhad
yang bertugas sebagai Eksekutif Pentadbiran Jabatan Berita dan Ehwal Semasa TV9 ...

Ihsan Kosmo 


Telah pergi buat selamanya...meninggalkan anak yang masih kecil ..

Al-fatihah buat arwah dan salam takziah buat keluarga arwah di Segamat, Johor...

Berita lanjut baca di sini dan di sini juga ..

Berfikir sejenak dan tiada kata-kata yang dapat di ungkapkan.... :`(
Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Al-Fatihah"

al fatihah...

comelnya anak arwah..

tadi akak baca jugak kat blog mazidul
takziah buat arwah, bile dah nak raya ni rasa sayu jadi macam ni ...

al-fatihah..
smoga roh arwah dicucuri rahmat..amin

alfatihah..moga rohnya di cucuri rahmat Allah..

salam ramadhan..memang sedih dengar berita camni..apatah lagi di bulan ramadhan..tapi kes nya agak pelik..alfatihah buat arwah..selamat bersahur ye..

Ya Allah...betoi ka dia bunuh diri? Nauzubillahiminzalik... Moga Allah ampunkan segala dosa arwah..Alfatihah...

takziah..ksian anknye yg msih kcil..tp apakan daya Allah lbih syg ibunye..huhu

bile2 masa jer nyawa ni dicabut kan..Al fatihah..

Sedih kan? Tgk mak dia dlm berita semalam. Nangis. Saya rasa tak mungkin dia bunuh diri. Mesti ada org yg lakukannya.

salam cik su...

semuanya berpunca dari goyangnya iman....Al Fatihah utk arwah..

salam kenal kembali
tq ye

Al fatihah

ade gak dgr berita nih..takziah buat keluarga..tp meninggalkan anak yg masih kecik..so sad

al fatihah..kesian anak arwah yg masih kecil lagi tu

sedih pulak berita ni..biar pun dah ketinggalan keretapi akak ni..Al Fatihah..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF