Alahai Terkebil-kebil

Aisey ...
bila dah lama jari jemari ni tak mengetuk keyboard
ghasa janggal pon ada...
kemain susah lagi otak ni nak befikir buat entry..
huhuhu...

nak berblog pon tekial-kial je macam 
budak baru belajar la katakan...
alahai Ciksu....apa dah jadi ni..

anyway.. saya banyak berblogwalking melawat rakan-rakan blogger saja ..


sebab,
macam-macam cerita menarik ada
ada yang gembira dan ada yang sedih juga
yang semuanya saya ketinggalan untuk ketahui....

Apa yang penting..

Selamat berhujung minggu 
di pagi sabtu yang indah ini .

Cantikkan ....sejuk je mata memandang ciptaan Allah ini...


Pemandangan kawasan Ladang Tebu di Chuping, Perlis Indera Kayangan





Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Alahai Terkebil-kebil"

mse otw ke pdg bsar, kt spnjg jln nmpk tebu..teruja giler..sbb kl da kepupusan tebu agknye..hihi

CIK SUE..MANA PI LAMA TAK DER KT ALAM MAYA NI..

ingatkan kat oversea la tadi.haha

ini kawasaan pengambaran kl menjerit tu ker...

terima kasih sudi jadi penaja kalau akak ade bua lagi akak bagi tahu yer ...

tu la... lama sgt sue menghilang.. :-)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF