CIKSU baru tahu yang mereka

Kejadian ni telah berlaku lebih kurang jam 10:10 pagi tadi..

tengah-tengah sebok berBW kt satu blog nih

 dan yang ini..




rupanya mereka kembaq juga...hehehe

almaklumlah,

 dah lama tak panas `enjin` maka jadinya ingat-ingat lupa la ....

kan dah ter`jumpa` blogger kembaq ...

ada lagi tak blogger kembaq yang cheq tak tau lagi

..baik ngaku cepat..hehehe
Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "CIKSU baru tahu yang mereka"

dua2 si kembaq ni selalu gak dtg blog kak fieda..

tu la wani baru tgk kelmarin yg diorang ni kembaq hihi

kmbr bestnya...ibu nk terjah diorg jap..:)

wahhh beznya ada kembar ;-)..teringin nk ank kmbar.,hehe

ooo ya ke....baru cr tahu..padahal dua blogger nie selalu datang blog cr hihihi

baru tau diorang kembar.hahaha

muka lebih kurang sama.. tapi mak pak lain..

banyak kali gak asik tersilap orang je tiap kali berjumpa dorang :)

bile jalan ber2..org akan tegur..eh adik beradik ke?kembar ke.. copy paste la..ha..cm tu la org tegur kami..hehe

lah kembar ker ker?? baru tahu hihihihihihi....

Singgah sini dr segmen Ayu... Tq sudi jengah blog shima. Dah follow pun...
Nak komen kat sini sebab daku nk angkat tgn tinggi2... daku pun kembar hahaha... kembar tak seiras.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF