Mereka Kembaq

Mereka kembaq.. Jom kita tengok sekejap ,boleh.. hehehe ..

Ini my BFF...
Yang kakak tudung putih kat belakang tu. Yang si adik pula yang depan Ciksu tu..Masa belajar dulu si adik kelas Sains, si kakak pula kelas Geografi sama dengan Ciksu.
Si adik NurAshana dan si kakak NurAshani...


 Ini anak abang angkat my en.assbenn...dah besaq dah sekarang. selalu konfius yang mana abang dan yang mana adik sebab muka dorang memang nak seiras. yang sebelah kanan adalah abang Aqib dan sebelah kiri adik Aqil..hehe.

Dorang ni tinggal di kuantan.
cer tengok baju dan basikal..sama colour kan.siap ada helmet lagi tau  juga warna yang sama
dengan basikal dorang tuh .pendek kata kalau beli barang mesti sama je..tak da beza warna..
sorang satu k......tak mo share-share tau ...
abang kuat ngajuk sikit..hehe

Ini wife member my en.assbenn..Ipoh mali maa..hehe..
tengok muka mereka seiras kan....ciksu pon terkena juga hari tu..mati-mati ingat baju purple tu Enaz......

Si hijau yer member Ciksu......
si hijau kakak, purple tuh of coz la adiknya..dua-dua dah kawin dan ada anak...ada persamaan antara si kembaq ni..suara mereka hampir-hampir sama bila bercakap di telefon

Sebenaqnya,
dalam family Ciksu ramai sedara kembar tau..
sepasang kembaq perempuan
sepasang kembaq lelaki
semuanya kira dua pupu la..haha ..paham ke dua pupu tu apa....
macam ni la ...
mak dia dengan mak saya sepupu so kami anak-anak ni kira dua pupu la ..
harap-harap paham la noh..hehe..

ciksu juga ada sepupu kembaq..pompuan ..tapi umur mereka tak panjang.
Meninggal selepas beberapa hari dilahirkan.
Masa tu umuq ciksu dalam 9 tahun kot..lupa dah.. itu anak maklong yang ketiga sepatutnya....

Cuma cucu tok sedara ciksu je kembaq tiga....tiga okey .. :)
tiga-tiga pompuan.....rambut semua kerinting u...comey sangat.
Tok tu kira nenek la..Tok dorang tu adik arwah tokwan su ....
picca teda la pula ... B-)

hangpa ada kenalan kembaq tak?

Jom share 




Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Mereka Kembaq"

ade saudara kembar lelaki...

kawan sekolah pun ade kembar.. lelaki juga...

kawan² saya pun ade yg bersalin anak kembar dan setakat ni kawan² saya ade anak² kembar perempuan kebanykkannya .. suke tgk comel.. semua pun nak sama..

akak ada sorang anak sedara kembar..
tapi kembar tak seiras..
memang boleh cam sangat2....
banyak beza..sampai kan orang tak cayer diorang kembar...
cuma nama je hampir sama..

norsuhaida
norsuhaidah...

kembaq seiras susah nk cam muka eheee

bestnya kmbr! Sebelah ayah ada kembar. Tp dlm keluarga kami blm lg yg ada kembar!

best la de fmly kembar nih...

teringin gak nak ank kembar..

ramai gak family sue yg kembar yer...

suka tgk pasangan kenbar..

seronoknya kembar...dapat anak kembar pun seronok...

saya memang susah nak bezakan kembar2 ni.hahaha..ada je kazen2 kembar tapi tak tau mana satu adik & abang, mana satu kakak & adik.aiyooo

hahha harap2 cik su dpt ank kembar la nnti ek mesti meriah ;p ashani pin stdy kt uum gak kan? tapi dia habis awai

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF