proses membelajarkan diri untuk

sebenarnya sekarang ni tengah gigih berusaha membelajarkan diri untuk buat kek..
hahaa...

sebab apa tau sebab bila buat kek nih kene sabar, sabar dan sabar..

mau taknya nak sedia barang pon dah cukup menguji kesabaran....dah tu plak bila buat kek ni kene ikut sukatan betoi-betoi, tak boleh lebih dan tak boleh kurang, kalau tersilap..haaa tunggu la hasilnya nanti.

ada la yang muncit sana kempis sini...samada kene baling ke dinding atau masuk pewut...hhhiii

kalau bab masak memasak nih ciksu tak kesah sangat sebab bila memasak tak payah nak beria ikut sukatan.. ciksu main campak je dalam belanga tuh..janji ada ghasa dan very=very important kene pedas-pedas sikit..haaa baru lengkap ..

dan yang lagi penting mesti ada ghasa kasih sayang. itu yang buatkan masakan jadi sedap.. kene ikhlas

kalau boleh la kan, kalau tak boleh tak pa la tapi seboleh-bolehnya kena boleh lah.. (``,)

Mulakan dengan BISMILLAH dan SELAWAT...insyaALLAH. gerenti cik abang puji meletup-letup..hihihi

dah la tak mo cakap banyak..ciksu bukannya chef atau pakar masakan sangat ada lagi yang lebih handalkan....

Hanya sekadar untuk berkongsi ...


 

Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "proses membelajarkan diri untuk"

mesti jadinye kalau cik su buat :)

nanti kalau dah masak kek jangan lupe publish kat sini tau.. tak dapat rasa .... dapat tgk pun jadilah huhuhuhuhu...

masak dgn kasih sayang sedap la makanan tu hihihi

nice sharing..slamat berpuasa ya

Betul cik su kalau ikhlas.. mesti jd sedap ;)

ika suka kek dan ika suka buat kek ^^

bagusss...usaha tangga kejayaan!...

bagusss...usaha tangga kejayaan!...

Belajar pelan2..klu ada yg xmenjadi tu..kiranya proses dlm pembelajaran larrr:)

semoga menghasilkan kek yg sedap hihihi

btul. masak kek xleh main campak2.

tgah dan sedang belajar jugak.... mudahan kita sama2 beroleh ilmu ini, walapun percuban demi percubaan yg tak berapa nk jadi hehe

biler nak buat kek nyer ciksu..update yer..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF