Rahsia Keharmonian Rumah Tangga

Kemesraan
adalah hak milik semua insan tak kira tua atau muda, 
baru berkahwin atau sudah bertahun lamanya mendirikan rumah tangga......
sebab kebahagiaan dalam perkahwinan 
bukan 'dilahirkan' tapi 'diciptakan' oleh kita sendiri...
dan biarlah berkekalan hingga ke akhir hayat ..

Kemesraan
dalam perhubungan suamiisteri adalah antara cara mengekalkan keharmonian rumah tangga. 





















Rasulullah s.a.w telah mencontohkan kemesraan tersebut dengan isteri-isteri baginda. Maka jadikanlah Rasulullah dan isteri-isteri baginda sebagai panduan dalam membentuk keluarga bahagia...


renung-renungkan selamat beramal 
dan 
selamat menjalani ibadah puasa  ^___^ 


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Rahsia Keharmonian Rumah Tangga"

yang penting toleransi dan kejujuran kan..selamat beribadah puasa :)

betul sue..yg paling penting kena jujur..

selamat berpuasa..

Selamat menyambut ramadan serta menjalankan ibadat puase...

Boleh lh wat jdi panduan...selamat berpose

owh so sweet... nice... semoga kita semua kekal berbahagia sepanjang hayat... salam 1 Ramadan

salam ramadhan qaseh...follow sini :)

kemesraan, komunikasi yg baik dan saling memahami. kan ? :D

cakap macam kite ni dah kawen je. hihi :D

betul tue..yg paling penting jujur..dan saling menahami..

Semoga rumahtangga kami aman bahagia dunia akhirat lillahitaala...

kena amalkan selalu tips2 ni :)

diciptakan bersama biasernya ade kelebihan dan kekurangan.. moga kedua² boleh diseimbangkan menjadi lbh harmoni hihihihihi....

semoga kita sntiasa bhagia:) slmt brpuasa:)

selamat berpuasa dan salam ramadhan :)

betul tu. moga berkekalan hendaknya kita sume kan.hehehe..salam ramadhan ciksue

selamat berpuasa jugak utk sue...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF