salam 1Malaysia

salam ....bertemu semula di ruangan ini...
 
setelah sekian lama menyepikan diri 
biarlah hati ini berbicara tanpa kata-kata... 

terimalah dari saya .. wajah terbaru buat pengubat rindu kawan-kawan blogger yang diingati dan dirindui sentiasa tapi..

 

ada ke yang rindu kat saya yer... kalau ada tinggal komen yer nanti saya cuba intai tengok sapa yang rindu tu :-*

hehehe 


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "salam 1Malaysia"

isshhh mestilah ada.. apsal lama sgt menyepi?

yeayyy sue dah menjelma kembali..

rindunya... :-)

yeay!!!akhirnya ciksu kembali.lama betul tak nampak.rindunya.hehehe

lamanye ciksu mnyepi!huhu..dila rindu ciksu..hihi

Askm cik su,
Lama sungguh menyepi. Slmt kembali ya. Tertanya2 juga mana cik su menghilang.

assalamualaikumm...

lamenya cik sue menyepi... harap2 mood berblog dah kembali....

wah..cik sue..selamat kembali..mestilah rindu..aritu dok mai sini nape la senyap sunyi umah cik sue ni..nasb baik kak ina bgtau pasal cik sue..

wah..cik sue..selamat kembali..mestilah rindu..Salam satu Malaysia..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF