Al-Fatihah Buat



  • Masri Mas akak dngar cita pg td sedih sngat...baru lpas antar anak dorang umah pngasuh......
  • Elle Arm Su.. Alg nya anggota ada kt tmpt kejadian pg td.. Dia ada amek pic byk jgak.. Sedih sgt bila tgk pic ke2 2 arwah..sgt menyayat hati.. Ibu mengandung 7 bln.. Tp time dia snap tu blom meninggal lg..

















Meninggalkan seorang anak yang bakal menginjak usia 2 tahun pada Disember nanti...

Sedih dan pilu mengenangkan nasib si anak yang menjadi yatim piatu pada usia semuda itu...

Tapi itulah janji Allah pada setiap umatnya...
Kematian itu pasti cuma
ketika, bila dan di mana 
tidak diketahui...

Al-Fatihah dan salam takziah buat kedua-dua keluarga arwah..

Berita lanjut dan gambar boleh baca  di sini

Al-Fatihah ...



Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "Al-Fatihah Buat"

Al-fatihah. Sedih dan terharu. Kesian anaknya. Tapi siapalah kita untuk tentukan qada' dan qadar dr Allah. semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah. Semoga Allah pelihara perjalanan hidup anaknya nanti.

tringat arwah kwn baikku.
alfatihah buat arwah.

Al- Fatihah buat kluarga mngsa..mmg sayu jer tgk gmbr2 xciden tu :(

Ala kesiannya kat ank dia. rasa nk nangis pulak pepagi ni dgr berita cmni. kecik lg tu 2 tahun. sebaya ank sedara sy je...

tgk berita mlm td, rasa sebak sgt2...

Al-Fatihah buat arwah...

al fatihah untuk arwah..masuk berita semalam sedih tgk..huhu

ada juga tgk berita nie smlm..seriusly mmg sedih..kasihan anknya masih kecil..

Semoga roh arwah dicucri rahmat, sehidup semati suami isteri..

MJ tengok gambar kejadian pun meremang bulu roma...


**Dear, MJ niaga laicikang tu kat Penang**

Al-fatihah, tengok kat tv3 semalam..betul2 menyayat hati.

Terima ksh follow blog CikWan ye.. ;) salam kenal.

Ya ALLAH..sedih sangatt chik as tgk semalam.Anak diaorang tu sebaya dgn anak chik as.Anak dia kehilangan ayah, ibu dan adik dalam sekelip mata..

takziah, sedih bila tau dalam berita kat tv...

eB terlalus ensitif. sedihh la....

al fatihah...sedihnya baca..kesian anak tu kehilangan ibu bapa serentak

alfatihah..sedih tgk berita pasal kes ni...:(

anway,salam perkenalan :)follow u..good luck yer utk GA kak sha

Kepada Allah lah mereka kembali. Harap2 anak mereka yg tinggal tu dipelihara dgn baik.

Al-Fatihah.. semoga tempat mereka di jannah.. AMin..

al-fatihah buat kedua mereka.....

al-fatihah bua mereka.. ade satu lagi tu kepala suami tergilis mesin kan.. ngeri btl baca... moga mereka ditempatkan dikalangan org beriman...

Al fatihah..
Tengok dalam berita..
Memang sedih sgt2

al fatihah.. tu la kan, sedih sungguh bila tingat kat ank dia..

al fatihah buat arwah. sedih jugak kat tv aritu.

link pengomen yang mane? yg boleh tgk org komen brape tu ke? bwh skali tu?? ;)

Al-fatihah buat pasangan tersebut...sedih pulak mengenangkan nasib anaknya...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF