Detik 12 malam





Mmmm..tinggal beberapa jam lagi..
mesti rata-rata ada pertunjukkan bunga api kan..
sempena sambutan kemerdekaan yang ke-55..

Macam-macam aktiviti dok ada minggu ni sempena Hari Kemerdekaan kan..

Pertunjukkan bunga api malam nanti
Perarakan di Dataran Merdeka esok pagi..
Perhimpunan di Stadium Nasional Bukit Jalil jam 8 malam esok..

Persoalannya sanggup ke nak berasak-asak esok 
atau
duduk saje depan telebisyen mengadap sambil kunyah beskut ghaya..

Mana satu yang korang pilih???


Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Detik 12 malam"

selamat hari merdeka puteri...yg malam esok tu..akak terpaksa rela...

dya dok dpn tv..xsuka tmpt ramai org..huhu

teringin jugak nak berghasak kat sana... tp penat... so, duduk je lah depan tb sambil makan lemang, ketupat dan rendang... yg balance masa raya...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/adakah-kita-faham-erti-kemerdekaan.html

duduk rumah je la.. AI tak sihat

tak ada berjaga malam pun. tidur je...

duk dpn tv je tengok cerite lawan2 .haha

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF