Jangan Ganggu Saya

Yer..
jangan ganggu saya......
sebab ...


*-^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

mood untuk buat kueh ghaya baru nak mai.. he3..

kudap-kudap permulaan ....kih3

banyak ke buat kueh ...???
^
^
^
^
^
Tunggu je lah...
kalau tak ada entri tentang kueh ghaya tuh...paham-paham je lah yer..
maknanya ....

@----@
^
^
^

jumpa di lain entry yer ...

Mornink u alll.........


Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Jangan Ganggu Saya"

ta'un ni tak de semangat nak buat kuih. Lagi semangat nak balik kampung... hik3....

chaiyokkk chaiyokkkk moga dpt wat bykkk kuih raya ;)

cik su..buat byk2 tau..nnt kasi sini skit

rajinya dia..saya pon buat jugak gan mulut..bila dah kenan tulis jew..hehee

oooo...buat kuih rupanyer...

yelah2 kita tak ganggu

sedap ni.. lama tak jumpa bentuk macam ni ;)

rajinya buat siput .. sy beli jer 2 kg ...

mood nak buat kuih mmg takde langsung.. tak tahulah nape.. kuih semua tunjuk² dgn kerepek jer..;p

bestnya.. sue buat sndiri ek... sy xreti.. hihi

Kuih siput..mm best ni makan..krup2 gitu...Khalish suka la ni..

hihi.. buat jugak ek kuih siput :) sama lah dengan ROs :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF