Jom Ke Danga Bay


Jom jalan-jalan ke Danga Bay...

Tak ada apa yang menarik sangat pon melainkan mainan-mainan yang sesuai untuk kanak-kanak rebina naik sambil ditemani si ayah atau si ibu masing-masing...layannnnnn

Kalau pergi siang... panas. pergi malam sejuk dan berangin je sedut angin laut... sambil-sambil tu boleh temankan anak-anak main mainan tuh ....
Esya yang poyos... =)
Pusing punya pusing jumpa kuda ket bawah tu....dah naik, kuda ku lari ...turun-turun terus pala pusing-pusing..fenin...sebab dah lama tak main benda-benda cam gini... 
 last join mainan ceng gitu ket Pesta Penang tahun 2007 lepas nikah ..hehe

Harga token tak ingat ..maap la yer.. saya ni cepat pelupa ..sebab musababnya bukan saya yang bayar..tahu naik je   

Esha dengan keretapi
ketapi ket belakang tu boleh naik ramai-ramai..murah je..boleh la skali skala layann funfair kan...dia bawak keliling kawasan 
 Danga Bay...
tak payah penat-penat nak jalan kaki...jimat tenaga sikit kan =)

Esya dengan asyik yang tersendiri =)
"Esya dah datang..anak-anak autie bila lagi"..best...
Okeylah, last posing-posing nih....esya dah penat..nak balik dah..
bye...

Lepas nih ikut saya jalan-jalan lagi yer ^____^ ke mana ...tungguuu ..
next entry ...



Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Jom Ke Danga Bay"

ika xpenah sampai lg danga bay :(

tak pernah sampai huhuhuhu .. sedih...

ni lah tempa yg selalu Ros datang tau biola mai JB jumpa asbend :) tempat lepak2.. hihihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF