Kembaq Tiga

JANJI DITEPATI inilah kembaq tiga yang saya citer hari tu kat sini ini kira sambungannnya yer

jom tengok ..

Cer usha baju mereka.. muka mereka.. rambut mereka... 
sama kan :)

Nenek kembar tiga nih merupakan adik kepada arwah `tokwan` sebelah ayah saya ...

oh ya.. nak baca pasai kembaq lagi...sila klik sini   pula.. camna.. suka tak, kalau dapat anak kembar juga?

Mudah-mudahan saya pon akan dapat kembar juga...
amin 

*-^


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Kembaq Tiga"

bestnya. sekali bersalin je. hehe.. tp xde keturunan kembar pun. ;)

suka kalu dpt kembar... dpt kembar 2 ok sgt, kembar 3 mau kabut he3

adik kepada arwah `tokwan`?
tapi gambar tak nampak mcm lama sgt..

Amin...semoga dapat apa yang diinginkan

mmg rezeki kan kalau dapat anak kembaq ni..comeii jer..

Bestnya anak kembar. 3 plak tu. Che su pun teringin nak ank kembar ke? Org kata kalo makan pil kesuburan senang nak dpt anak kembar.

dpt anak kembar mmg best nk jaga tu perlu kuat juga dari segi mental dan fizikal...

best tu mmg best tp nak menjaga tu cam payah skit kan..tp sy pon teringin nk twin jugak..harap doa ciksu berhasil..amin..

ha'a sama muka... kembar 3. kene ada keturuanan

suka tu memang lah suka..
tapi nak menjaga tu yang payah nyer..

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com

http://thesoaplicious.blogspot.com

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF