Saya Tak Pandai Menulis

haaaah..you tak pandai menulis..yer ke ..?

Ye la, aii tak pandai la nak mengarang ayat-ayat hindi power untuk santapan geng blogger baca >>>sory <<<

sebenaqnya ciksu gheti membaca je, bagi lah buku apa pon mesti layan tambah-tambah lagi kalau berkaitan issue parenting ke, rumahtangga ke, kesihatan ke, cuti-cuti ke atau apa-apa je asalkan halal untuk dibaca..kalau majalah hiburan tak berapo nak gemor, sikit-sikit gossip saja.
tapi

My koleksi =)


















kalau ada muka atau citer dato ct komfem beli...
sanggup labur duit..ahakkksss

Oh ya,
u all suka baca novel tak? kalau suka baca novel meh klik sini ada novel terbaru untuk dijadikan bahan bacaan terbaru ..

















Kerna itulah,
ciksu suka menempek ket satu-satu blog tuh sampai berejam lamanya,
hanya semata-mata nak membaca dan mengenali tuan punya blog...























dan korek mengorek entry yang dok tersimpan....haha...
bukan kena bayaq pon kan... 
suka baca tentang keletah anak-anak dan makanan-makanan yang superb dari geng-geng blogger...
barulah sesuai teman tapi mesra
walaupon tak face to face...^___^
kan...kan..

itulah pasai ciksu suka Membaca Dari Menulis ...
kalau pandai menulis dah lama abang Ahadiat Akasyah, kak Sharifah Abu Salem dan mama shahriah tak boleh carik makan...hehehe

Hanya satu tujuan dan impian,
ciksu nak buat perpustakaan mini dalam rumah sendiri satu hari nanti. semua buku berkaitan masakan, ibubapa, ilmu agama dan sebagainya dihimpunkan dalam satu bilik idaman. Lepas tu boleh la wujudkan Program Nilam untuk anak-anak saya.

Budaya membaca ni kan baguih..

InsyaAllah... ^_____^




Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Saya Tak Pandai Menulis"

wahhh.. banyak nya majalah tuh.. membaca mang best kan..

rajin betul ciksue membaca.hehehe

sebelum ni saya pun kaki beli majalah wanita dan ujang dear..hihi..tapi sejak ada blog ni macam dah tak terlayan sangat dah majalah2 tu semua..hihi..

bestnya dia ada perpustakaan mini di rumah..

minat tok ti eks..akk dulu2 kalo nampak muka dia, mmg mestu beli skang ske beli majalah ilmiah....byk yg tak tau lg kena tanya ustat :)

suka mmbaca jgk..tp novel je xsuka..sbb tbal sgt..hoho..cerpen blh la:)

samelah akak pun peminat tok ti jugak tp sejak kawin dah kurang sikit membeli majalah gambar tok ti ni ... beli majalah yg penting2 jer....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF