Selamat Tinggal


Semua dok meng`upload` picca ghaya kan.. ghaya tahun ni saya sambut ala-ala kadar je.
Semuanya saudara yang datang rumah...saya??dok umah, layan-layan tetamu dan rakan-rakan arwah yang datang berkunjung. 

Saya cuma pergi dua tiga buah rumah je. Gambar ghaya pon tak ada. cuma gambar keluarga untuk kenang-kenangan je. Gambar makanan banyak la..kih3

sebenaqnya nak kongsi sesuatu..hehe

Saya ni kan menjalani kehidupan secara Neolitik. Tahu tak apa itu Neolitik. Buka buku sejarah tingkatan 3 balik kalau nak tahu hokey =)

Terpaksa meninggalkan segala kenangan pahit dan manis sepanjang hampir empat tahun di Jay Bee. 
 Inilah Bandar Seri Alam tempat tinggal saya

tinggalkan dua budak comey dan keluarganya.. kawan susah senang

ooohhh..sungguh terharu ;(

selamat tinggal Bandar Seri Alam, Masai, Jay Bee.

Terlalu banyak kenangan di Jay Bee.. ke mana saya membawa diri? story kat next entry la errrkkkk o-O


Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Selamat Tinggal"

kenapa ciksu..ape yg berlaku..x sabau nk tunggu next entri

Selamat hari raya dear..
Maaf zahir batin..
Selamat Hari Merdeka!!
Happy Weekend & TC.. ;)

salam aidilfitri dan salam merdeka...

ke manakah cik su membawa diri?

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF