Wordless Wednesday 3



biskut yang sedap dimakan... nyum... nyummm 





Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Wordless Wednesday 3"

Banyak lagi biskut raya tu.. saya punya pun byk lagi... maklumlah baru balik ;) mailah..

Byk entri yg tak tgk sblm ni.. byk juga cik su buat kuih raya sendiri ya.. rajin :)

nak kuih tu!.. nampak sedap :)

slmt hr ry..ry sy biasa je..semua kuih tunjuk..hhuhuh

buat sendiri ke??? mesti sedappkan....

raya biaser² jer... takde yg luar biaser sgt cuma raya ketiga ade sedara meninggaldunia...

sedapnya kuih raya. mintak sket. ;)

Biasa-biasa je ciksu. Tak pegi mana-mana pun. Dok melepek je kat umah. Huhu.

eh kuih tu nmpk beso la!!haha
kuih ape tu?mcm almond snow tp mcm ade bhgian yg tak celop coklat.kuih ape?

melimpah ruah kuih raya tu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/filem-sam-terbaik.html

okey gak ada biskut raya..rumah akak langsung tak ada..huhuhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF