Ayuh.. sama-sama kita doakan...


Sama-samalah kita sebagai rakyat Malaysia yang beragama ISLAM mendoakannya.. =)





Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Ayuh.. sama-sama kita doakan... "

Bagus ni ^^
sama2 kita mendoakan org yg menghina Nabi Muhammad SAW tu dpt hidayah

assalamualaikum qaseh....jom sama2 kita pi yer...:)

:) cara ini lebih baik daripada berdemo dan berbunuhan.

hai :)
salam kenal tq sudi singgah blog akak
nape blog ada 2 tapi sama je linknya?
mgkin kena delete salah satu tu kot
maaf ye komen x sesuai

sama2 kita doa semoga umat islam dijauhkan drpd org2 yg berniat jahat

orang barat ni memang melampau sangat, tak tau nak hormati agama lain. walhal selalu sangat dapat bencana tapi masih takde kesedaran lagi :(

ini baru laa cara yg betol utk kita menentang org kafir diatas penghinaan ke atas nabi muhammad saw dan islam.... :)

yup sama2 kita doa.. berdoa itu adalah senjata org islam..
amin..

Insyaallah....jika semua umat islam didunia bersatu...kita akan menang

Kat langkawi pun ada gak buat baru2 ni...

insyaallah..mudah mudahan..

klik2 iklan cik sue..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF