Giveaway From Sept To Nov By Jaja Sutera

Morning '',













Nak join klik banner ..

Jom kita semak apa yang menarik dan buatkan saya tertarik untuk join setelah ditag oleh adeq manis 

SENARAI HADIAH
Shawl (2x)
Whitening Tomato Body Scrub (1x)
Soft Masker (1x)
Collagen Juice (1x)
Single Doodle (2x)
Couple/double Doodle (1x)
Topup RM 10.00 (2x)
Topup RM 5.00 (2x)
Tie Clip (2x)
Fridge Magnet from Cameron Highlands (2x)
Cute Brooch (2x)
Simple Header (2x)
Handmade Felt Craft (1x)
                                             TOP REFFEREL utk perempuan ?macam earring , socks , pin tudung , hair clip & hair banada some of make up jugak ! ^_^utk lelaki ?perfume , socks , neck tie & so on
                                                              
Menarik kan.. 
Saya tag semua yang baca entry ni.. sila joinkan diri u all yer '',

 
Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Giveaway From Sept To Nov By Jaja Sutera"

kalau doodle tu aku pun nak hak2 ;D
gd luck ya

heee...~
mekaseh join GA jaja.. <3
semuge berjayee..

good luck!! dear, ingt lg x deqla ada kata nk bg sumthing kat awk. sempena awk teka bunga betol. haa, nanti yer.. deqla tgh mencari hadiahnya..ada la cenderahati kecil.. nanti dah cari, deqla bgtau awk k. then nnti awk bgtau nama penoh dan alamat k? =)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF