Jom Teka: Harga Makanan Ini...


Salam readers,

Tak da keje cari keje.. uols banyak keje tak.. kalau BOSAN.. BORINK.. MALAS.. atau apa-apa yang sewaktunya dengannya.. meh sini jom join teka-teka, nak.. sambil-sambil tu relaxkan minda uols.. hihi


Senang je..

1) Tinggalkan komen dekat komen box sehingga lewat tengah malam nanti.. 
2) Seorang pemenang akan dipilih oleh saya.. 
3) Jawapan yang tepat atau hampir tepat sahaja akan terpilih.. ;)

Gambar 1

Ini nasi ana yang punya... gulai daging, nasi putih dan ulam jantung pisang.. =)

Gambar 2


Ikan pari bakaq.. sekoq ja.. kongsi berdua.. ;).. jimat-jimat.. tengok macam kecik je kan hakikatnya besaq tau..

Gambar 3



Ayaq asam, peria katak dan kacang sireh@ kacang botol atau kacang kelisa.. haha.. banyaknya nama errkkk.. 

Gambar 4

Ini nasi pak ajis yang punya.. nasi putih dan seketul ikan tuna.. ;)

dan dua gelas air suam-suam kuku.. ;)

Persoalannya: 
Berapakah jumlah harga makanan di atas?

Pppsssttt:  silalah meneka yer.. ;)

Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Jom Teka: Harga Makanan Ini... "

ehem...ciksu..sy teka rm28 hengget..bg sy menang tau..hahaa

RM 8.50 :)

Berapa kali boleh teka ye?

RM 12.50...hihi.. (hentam promo je nih)

assalamualaikum qaseh...pagi2 mcm ni nak cuba la teka...

lebih kurang Rm 17.50....

Hi...ok saya teka erk.. RM12.50 :P

errr.. bab2 teka meneka ni mmg failed... sbb ikan kat atas tu sya x mkn so xtau berapa harganya.. hehehe

kne teka hrga sumer skali eh?

sy teka: RM13, hoho.. XD

RM25 lebih kurang.hehe ye2 je,belasah!

Nak join :)
harga nyer... rasanyer RM24 kot :)

saya bab teka mmg sll tak mengena tapi nk try gak ..hihihih...Rm 35.40 kot...hiih

sedap pulak tgk ulam2 bagai.. lapar ni..
::)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF