Moh Jamu Mata

Dah minum petang ke cik abang.. cik kak.. cik adik sekalian.. kalau belom moh ler ke mari.. nak belanja minum petang.. nak tak?


Hidangan biasa-biasa je tapi kelasss ko ciksu.. Cekodok Pisang Ala Sate.. nape ala sate pulok sebab kena bakar ke.. 




tak la.. sebabnya cekodok nie dicucuk kat lidi macam sate je.. motipnya supaya senang nak makan dan jari jemari runcing tak berminyak.. haha



Bila jari jemari tak berminyak bolehlah klik sini untuk resepinya.. motip kedua..



Sambil makan sambil berblogwalking.. kan.. kan.. motip ketiga..










Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Moh Jamu Mata"

menarik.. 1st time tengok cekodok cucuk macam sate.. kreatif la idea ni.. senang nak makan dan elak tgn berminyak kan.. hehe

sedapnye...lama xmakan. cekodok pisang paling sedap penah sy rase masa gi bercuti kt pangkor..sebiji sposen..sdp sgt mkn tp pantai..he3

Wow...unik nye cekodok pisang ni! Hehehehe

dah lama tak makan jemput pisang ni...

tak sempat nk cucuk lidi, dah pun habis.. hehe mkn panas2 sedap ni

tak sempat nk cucuk lidi, dah pun habis.. hehe mkn panas2 sedap ni

a'aa cucuk cmgini tgn xdala berminyakkn :-)

sedapnyeee...lama tak buat cekodok pisang...

wahhh boleh juga buat mcm ni ;D
rasanya 2 cucuk ni dh boleh mengenyangkan xD

salam..
malam2 gini pum tengok cengkodok pisang ala2 sate tu perut jadi lapar semula.. ehehe...best tengok cengkodok ..:)

cekodok pisang adalh salah satu my favourite...

cekodok pisang pun boleh buat ala sate kan...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF