Pekerjaan Yang Paling Terbaik Di Dunia..

Salam Readers,


Uols mesti tersenyum bila tengok ni kan.. mudah-mudahan semua isteri-isteri yang bergelar SURIRUMAH bahagia dan gembira.. 







Pppsssttt: alhamdulillah kan..dah la dapat melaksanakan tanggungjawab sebagai isteri .. dapat pula pantau anak-anak membesar depan mata.. ^-^





Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Pekerjaan Yang Paling Terbaik Di Dunia.. "

Alhamdulillah Qaseh..kalau dapat sepenuh masa
tapi acik sampai anak2 besar tidak sepenuh masa..

impian semua wanita jika mampu

Nak jadi surirumah lah mcm nih >_<.

hihi...sy suriumah tak sepenuh masa....tp insyaAllah akan jadi isteri dan ibu yang baik tuk suami dan anak2...

kan? jgn pandang rendah pada surirumah...sy pn berangan 1 day nk jd surirumah sepenuh masa ;)

saya pon teringin jadi suri rumah aje...tp belum ag kot..huhuuu

ada orang nak bangkang ke? :D saya pun fulltime housewife.

alhamdulillah... saya diberikan pekerjaan yg terbaik :-)

a'a surirumah pekerjaan terbaik...tingin juga nk jd fulltime housewife ni :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF