Peneka Yang Hebat ialah..

Salam Readers,

Alhamdulillah.. maap yer lambat nak umumkan peneka yang tepat untuk soklan cepumas hari tu.. hihi

Ok.. jawapannya ialah.. untuk soklan pertama.. ayah saya sebelah kiri.. soklan kedua.. abang sebelah kanan, adik sebelah kiri..

Mereka ialah..
Tihara said...
ayah sue yag tinggi sikit tu..yang baju color ful tu abang dan yang saya teka tu adik..wow mcm konfiden je kan...btw,wajah pakcik2 ni sgt frenly :)
Wanieys a.k.a IbuQalief said...
ayah cik su yg belah kiri

belah kiri adik belah kanan abang

Tahniah di ucapkan.. anda memang hebat..

Pada yang lain terima kasih sebab sudi meluangkan masa untuk meneka.. 

 Pppsssttt: Sila emailkan keterangan diri anda di lobaksusue@gmail.com =)

Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Peneka Yang Hebat ialah.. "

tahniah pada yg menang! bijak diaorang ye...

salam... thanks ciksu sbb follow saya,. im following u too..tak sangka saya plak follower yang ke 600.. hehe.. :)

hehe...tak sangka..tp akk dah send detail...ke sue mintak ape eks.. :)

tahniah buat pemenang .. sy salah yer hihihihi...

tak sempat nak teka sebab pic tak keluar. tak ada rezeki. huhuhu...

Tahniah kepada semua pemenang.. X sempat nak join.. agak lama jugak tinggalkan blog.. 2 minggu cam tu..

Terernya Kak Tiha ngan Wanieys.. Tahniah..

Cik Su xsangka pulak wani teka betoi....suka3..hehe
wani dh emel details kt cik su...

maaf sbb komen yg ni jer yg len nanti wani komen lagi...Qalief warded jd xsempat nk blog lg...

alaaaaaaaa. salah teka ke saye? huhu.

laa...camana boleh terlepas entry nie

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF